Ne jejte tega pred treningom!

Preden začnete z vadbo, morate jesti. To je odličen izgovor, da zaužijete nekaj, za čimer se vam cedijo sline že cel dan. Če namreč trenirate na prazen želodec, vaše telo ne bo imelo dovolj energije za najboljše funkcioniranje. Je pa slabo, če pred vadbo pojeste napačno stvar, saj bo potem vaša energija namesto v uteži šla na vašo prebavo. Kar torej jeste pred vadbo lahko izredno pomembno vpliva na ravni vaše energije čez trening.

Tukaj je osem živil, ki jih naj ne bi uživali pred treningom:

  1. Živila, bogata z vlakninami

Na splošno so živila, bogata z vlakninami, kot so kruh, testenine in živila iz celega zrna pšenice dobra za vas in vam lahko pomagajo, da se počutite siti dlje časa, poleg tega pa uravnavajo vaš prebavni trakt. Vendar pa je treba pred vadbo ta živila izpustiti, saj traja dlje časa, da se prebavijo in tako povzročijo prebavne krče. To lahko povzroči napihnjenost, slabost in želodčne krče. Verjetno boste težko trenirali, če vas bo konstantno tiščalo v želodcu, kajne?

  1. Sladke gazirane pijače

Gazirane pijače ne vplivajo dobro na vaše želodčno počutje, če pa so še polne sladkorja, vam to lahko povzroči zelo slabo stanje želodca in ravni energije pred vadbo. Njihova visoka vsebnost sladkorja in karbonizacija lahko namreč povzročita napihnjenost in tako kot vlaknine, želodčne krče med vadbo.

  1. Maščobe

Čeprav so zdrave maščobe pomemben del naše celotne prehrane, zaužitje polnih maščobnih obrokov ali prigrizkov, kot so oreščki, pred vadbo, lahko celo znižajo vašo raven energije. To pa je zato, ker je maščoba živilo, ki upočasni prebavo in več je maščobe v obroku ali prigrizku, več časa je potrebno, da se ta obrok ali prigrizek prebavi. Pred treningom je namen obroka povišanje energije telesa, zato je treba živilo popolnoma prebaviti in pripraviti za uporabo kot gorivo. Maščobe v prehrano vključite vsaj dve uri pred vadbo.

  1. Močno začinjena hrana

Medtem ko je začinjena hrana zelo dobra, se ji je treba izogibati pred vadbo iz dveh razlogov: prvič, pikantna hrana lahko povzroči prebavne motnje ali zgago, ki vas lahko pusti v bolečini, zaradi zgage boste gotovo prenhlai z vadbo. Druga stvar pa je, da gre spet ogromna količina energije v prebavo in s tem raven energije odvzame vadbi.

  1. Zelenava

Zelenjava, kot je brokoli, brstični ohrovt in cvetača, je pomembna, in jo je treba vključiti v vašo prehrano, vendar bo med vadbo povzročila škodo za vaše telo. To je zato, ker je ta zelenjava bogata z rafinozo, ki povzroča želodčne krče in plin. Nihče jih noče spuščati med vadbo, kajne?

  1. Rafinirani sladkor

Neustrezne količine sladkorjev in ogljikovih hidratov v vašem sistemu pred vadbo lahko privedejo do slabosti in utrujenosti. Kot vedno se poskušajte izogniti rafiniranemu sladkorju, najdenem v veliko proizvedenih izdelkov. Namesto tega se odločite za fruktozo, ki jo najdemo v sadju in zelenjavi, vaše telo namreč uporablja to vrsto sladkorja veliko bolj učinkovito.

  1. Mleko

Mleku, siru in jogurtu se je treba pred vadbo vedno izogibati. To je zato, ker lahko njihova vsebnost maščob povzroči, da se počutite letargično in med vadbo poveča vsebnost kisline v želodcu. Če pijete mleko pred vadbo, lahko to povzroči občutek napihnjenosti. Nekateri ljudje prav tako občutijo občutek teže, ker je mlečne izdelke še posebej težko prebaviti.

  1. Avokado

Avokadu se je treba izogibati pred treningom zaradi njegove visoke vsebnosti maščob (čeprav so avokadi napolnjeni z dobrimi, mononasičenimi maščobami). Poleg tega je avokado bogat z vlakninami in ta kombinacija, to pa povzroča želodčne krče.