ponedeljek , 7. september 2020
Domov / Zdravje in lepota / Kako do boljše erekcije?
Boljša erekcija

Kako do boljše erekcije?

Niste zadovoljni s trajanjem in trdnostjo vaše erekcije? Verjemite, v tem niste sami. Ključno je, da ugotovite, ali ste imeli samo enkratno težavo ali postajajo redke erekcije vse bolj pogoste.

Kakorkoli že, kombinacija pogovora s partnerjem, nekaj prilagoditev življenjskega sloga in umestitev novih navad v vaš vsakdan vam lahko pomagajo pri doseganju boljših erekcij. Več o erekciji si sicer lahko preberete tudi na strani https://www.erekcija.si/.

Pogovor s partnerjem

Pogovor s partnerjem je edini način, da mu sporočite, kako se počutite in kaj doživljate. S partnerjem se morate pogovoriti o morebitni tesnobi, nezadovoljstvu ali celo dolgčasu glede trenutnega spolnega življenja. Nezadovoljstvo s spolnim življenjem ne pomeni nujno nezadovoljstva s partnerjem ali zvezo. Ko partnerju govorite o svojih težavah, se potrudite, da ga boste pomirili. Partner ne sme dobiti občutka, da je z njim kaj narobe, saj bo to stvar le še poslabšalo.

Vedenja in pričakovanj glede spolnosti se pogosto naučimo iz medijev, ki jih spremljamo na vsakodnevni ravni. To vključuje tako pozitivne kot negativne prikaze spolne dejavnosti. Zavedajte se, da tisto, kar mislite, da naj bi bil seks, morda ni tisto, kar si želite vi ali vaš partner.

Jejte več sadja, zelenjave, polnozrnatih žitaric in stročnic

Hranila v številnih vrstah sadja, zelenjave, polnozrnatih žitaric in stročnic pomagajo izboljšati pretok krvi v telesu – vključno s pretokom krvi v penis. In ravno pretok krvi v penis je eden od ključnih dejavnikov za trdno erekcijo, ki traja dovolj dolgo, da lahko imate zadovoljiv spolni odnos.

Tu je nekaj živil, ki vam lahko pomagajo:

  • Sadje z visoko vsebnostjo antioksidantov in antocianinov, kot so borovnice, lahko pomaga zaščititi telesna tkiva in zmanjšati tveganje za srčne bolezni.
  • Listnata zelenjava, ki vsebuje folat, kot je naprimer špinača, lahko pomaga povečati raven testosterona.
  • Hrana z vitaminom B-12, na primer soja, lahko pomaga pri podpiranju drugih telesnih funkcij, ki prispevajo k boljšim erekcijam.
  • Hrana z L-argininom, kot je ovsena kaša, lahko pomaga sprostiti mišice in izboljšati pretok krvi.

Jejte manj mastne, ocvrte in predelane hrane

Uživanje diete z veliko mastne, ocvrte ali predelane hrane lahko poveča možnosti za stanja oziroma bolezni, ki lahko vplivajo na vaše spolno zdravje in splošno počutje. To so denimo bolezni srca in ožilja, visok krvni pritisk in diabetes.

Kaj torej storiti?

  • Mlečne izdelke z visoko vsebnostjo maščob, kot sta jogurt in mleko, zamenjajte z različicami z nizko vsebnostjo maščob.
  • Izberite ovsena ali polnozrnata žita namesto predelanih.
  • Kupite sir v kosu namesto predhodno naribanega.

Zmanjšajte vnos alkohola

Uživanje večjih količin alkohola je povezano z spolno disfunkcijo. Ena ali dve pijači občasno seveda ne bosta škodili, lahko vam celo pomagata, da boste bolj »pogumni« v postelji.

Kaj pa kofein?

Obožujete kavo ali pravi čaj? Super! Kofein dokazano izboljša pretoka krvi in ​​sprosti mišice, ki vam pomagajo pri ohranjanju erekcije.

Vsak dan si privoščite vsaj 20 minut zmernega gibanja

Raziskave kažejo, da lahko telesna neaktivnost negativno vpliva na erektilno funkcijo.

Samo 20 minut vadbe na dan vam lahko pomaga izboljšati cirkulacijo in pomaga pri uravnavanju telesne teže – dva ključna dejavnika za doseganje boljših erekcij!

Avtor: Robi

Robi
Veseli me, da ste obiskali moj spletni portal. Moje ime je Robert, po izobrazbi sem diplomirani komunikolog, kot ste verjetno ugotovili že sami, pa me je pot zanesla drugam. Ukvarjam se z računalništvom in informatiko, v zadnjem času pa precej časa namenjam izdelavi spletnih strani in pripravi vsebin. Ker sem velik zagovornik zdravega načina življenja, na portalu pišem predvsem o temah, povezanih z zdravjem.

Ne spreglejte

Ne jejte tega po treningu!

Eden od ključnih nasvetov, ki jih boste dobili od osebnih trenerjev in strokovnjakov za prehrano, …